Verzend- en retourbeleid

Β 

VERZENDEN

----

Bij Nail Monster streven we ernaar je bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Bestellingen worden doorgaans binnen 1-2 werkdagen verwerkt en verzonden. De levertijd binnen Nederland bedraagt meestal 2-5 werkdagen, afhankelijk van de bezorgservice.

Verzendkosten worden automatisch berekend bij het afrekenen en zijn afhankelijk van het totaalgewicht en formaat van je bestelling.

Heb je vragen over je verzending? Neem gerust contact met ons op via info@nailmonster.nl

Β 

RETOUREN

----

De mogelijkheid van retourzending geldt gedurende 14 dagen. Indien er meer dan 14 dagen zijn verlopen sinds je aankoop, kunnen we je geen ruil of terugbetaling aanbieden.

Alleen ongebruikte artikelen die zich in dezelfde staat bevinden als waarin je ze hebt ontvangen, komen in aanmerking voor een retour. Het artikel moet ook in de originele verpakking worden teruggestuurd.

Sommige artikelen kunnen niet worden geretourneerd. Dat geldt bijvoorbeeld voor beperkt houdbare artikelen zoals geopende en/of gebruikte producten.

Andere artikelen die niet kunnen worden geretourneerd:
* cadeaubonnen
* downloadbare softwareproducten
* sommige producten voor gezondheid en persoonlijke hygiΓ«ne
Om je retour te verwerken, hebben we een aankoopbon of een bewijs van je aankoop nodig.
Stuur je aankoop niet terug naar de fabrikant.

In bepaalde gevallen wordt slechts een gedeelte van de prijs terugbetaald: (indien van toepassing)
* Producten die duidelijk zijn gebruikt
* Nagellakken, accessoires en tools waarvan de verpakking is geopend
* Artikelen die zich niet in hun oorspronkelijke staat bevinden, beschadigd zijn of waarvan onderdelen ontbreken, en waarbij dit niet aan ons te wijten is
* artikelen die niet binnen een periode van 14 dagen na levering worden teruggestuurd
Terugbetalingen (indien van toepassing)
Na ontvangst en inspectie van de teruggezonden artikelen, sturen we je via e-mail een ontvangstbevestiging. We laten je ook weten of we je terugbetaling hebben goedgekeurd of geweigerd.
Als we je terugbetaling goedkeuren, wordt deze verwerkt en binnen een bepaald aantal dagen automatisch via je creditcard of je oorspronkelijke betalingsmethode verrekend.

Verlate of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)
Als je je terugbetaling nog niet hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening.
Neem dan eventueel contact op met de uitgever van je creditcard. Het kan even duren voor je terugbetaling te zien is.
Als dat niet het probleem is, neem dan contact op met je bank. Vaak is er tijd nodig om een terugbetaling te verwerken.
Heb je dit gedaan, maar heb je je terugbetaling nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact met ons op via info@nailmonster.nl.
Afgeprijsde artikelen (indien van toepassing)
Er kunnen geen terugbetalingen worden gedaan voor artikelen die zijn afgeprijsd.

Ruilen (indien van toepassing)
We vervangen alleen defecte of beschadigde artikelen. Als je een artikel wilt ruilen tegen hetzelfde artikel, stuur dan een e-mail naar info@nailmonster.nl en stuur het artikel naar Hoge Zand 39, 's-Gravenhage, Zuid-Holland, 2512EL.

Geschenken
Als het gaat om een artikel dat specifiek als cadeau gekocht is en rechtstreeks naar jou is verstuurd, ontvang je een tegoed voor de waarde van het teruggestuurde artikel. We sturen je een cadeaubon zodra we het teruggestuurde artikel hebben ontvangen.

Indien het artikel bij aankoop niet als cadeau is aangemerkt of de gever het artikel eerst zelf in ontvangst heeft genomen en pas daarna aan jou heeft gegeven, betalen we het artikel terug aan diegene die het jou gegeven heeft en krijgt diegene dus bericht dat je het hebt teruggestuurd.
Verzending
Om je artikel terug te sturen, moet je het verzenden naar Hoge Zand 39, 's-Gravenhage, Zuid-Holland, 2512EL.

De verzendkosten voor het terugsturen van het artikel zijn voor jouw rekening. Verzendkosten worden niet terugbetaald. Wanneer je een terugbetaling ontvangt, worden de verzendkosten in mindering gebracht van je terugbetaling.

Hoe lang een vervangend artikel naar jou onderweg is, hangt af van waar je je bevindt.

Als je ons een artikel stuurt met een waarde van meer dan € 75, overweeg dan een verzendservice met een traceer optie of een verzekering. We geven geen garantie dat we je teruggestuurde artikel zullen ontvangen.